Monday, February 21, 2011

FINAL YEAR PROJECT 2011

  Aku menyesal gila pilih produk Ubat Gigi Safi utk FYP aku sbb aku xda idea langsung utk design 15 item yang kena display time Diploma Show nanti.. Sebenarnya produk tu tak salah tapi aku sendiri yang campur aduk macam-macam masalah semester ni so agak mengganggu kerja aku.. 


  Perhhh tengok pulak artwork member-member tak nak pulak terbaik semua. Memang aku down habis la kan sem ni. Huhuhu. Nak redha pun hati tarak tenang. Nak usaha pun idea tarak. Apa mcm lagi? Tekanan gile!!


  Tapi bukan Final je aku susah hati, Art direction aku pon dah biol kepala hotak sbb takot Puan Elina repeat kan aku. Yela keja dia semua dapat markah rendah-rendah. Mana boleh nak score. Memang sem ni aku hampeh gila-gila. Aku GANTUNG DIRI sem ni dengan cara aku.


  Mana nak cari semangat ni??! Nak  jadi macam kawan-kawan aku juga!!! Tinggal 8 hari lagi......



No comments:

Post a Comment